Pianoskole.no gir pianoundervisning for elever og studenter i Bergen sentrum, på Kronstad, Ny Krohnborg, Skjold og Loddefjord. Vi har nærmere 80 unge og voksne studenter, som får undervisning fra dyktige pianolærere. På jul- og sommerkonserter spiller utøverne for mange gjester på Gimle Ervingen i Bergen sentrum.Pianoskole.no søker pianolærer som liker å undervise unge og eldre pianostudenter og er flink til å kommunisere på norsk. Nødvendig med et godt musikalsk og pedagogisk grunnlag og at læreren har gjennomført eller er i gang med sin bachelor / mastergradnivå i piano. Vi gir nødvendig innføring i undervisningsmetode.
Krav til kompetanse

• God piano- og musikkkompetanse
  • Gode pedagogiske ferdigheter
  • Norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne

Personlige egenskaper

• God formidler
  • Flink med barn og voksne
  • Ansvarsbevisst

Vi søker ny pianolærer på onsdager i Bergen sentrum og på torsdager på Skjold med oppstart innen august 2024. Om du er interessert, send CV med attester og vitnemål til post@pianoskole.no så snart som mulig.